צפו • החל מ-10 בבוקר: מתקפת טילים על הדרום, הוכרז מצב מיוחד בעורף

    קובי פינקלר, בנצי לייזרוביץ | צילום: אילוסטרציה 2 Comment on צפו • החל מ-10 בבוקר: מתקפת טילים על הדרום, הוכרז מצב מיוחד בעורף
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באיזור הדרום כולל אשדוד נשמעות החל מהבוקר רצף מבהיל של אזעקות. כיפת ברזל, בסיעתא דשמיא, מצליחה למנוע התפוצצותם של  הטילים.

    בהתאם להנחיות פיקוד דרום כל הקייטנות ופעילויות החינוך מתקיימות בעוטף עזה כרגיל. ההנחיה היא שניתן לקיים פעילות שגרתית במקומות בהם יש מיגון. אין טיולים מחוץ למבנים אך הפעילות מתקיימת.

    שר הביטחון משה (בוגי) יעלון אמר בסופו של דיון דיון בהשתתפות מפקד פיקוד העורף האלוף איל איזנברג, מנכ"ל משרד הביטחון דן הראל וראש רח"ל בעקבות ההתפתחויות האחרונות בעימות מול חמאס כי יכריז על מצב מיוחד בעורף ביישובים ובמועצות אשר נמצאים בטווח של 0-40 קילומטרים מגבול רצועת עזה.

    במהלך הדיון אמר שר הביטחון: "אנחנו נערכים למערכה מול חמאס, שלא תסתיים בתוך ימים ספורים. חמאס מוביל את העימות הנוכחי למקום בו הוא שואף לגבות מחיר מהעורף שלנו. יש צורך באורך נשימה. להתנהגות הנכונה של האוכלוסייה יש חלק מכריע ביכולת שלנו לא לספוג נפגעים, ולהישמע להוראות פיקוד העורף ביחס לקרבה ולכניסה למרחבים ממוגנים. בשעות האחרונות תקפנו בעוצמה ופגענו בעשרות נכסי חמאס, וצה"ל ממשיך במאמץ ההתקפי, באופן שיגבה מחמאס מחיר כבד מאוד. לא נסבול ירי טילים רקטות לעבר יישובי ישראל, ואנו ערוכים להרחיב את המערכה בכל האמצעים העומדים לרשותנו כדי להמשיך ולהכות בחמאס. אני מבקש לחזק את תושבי הדרום ואת ראשי הרשויות והמועצות, אשר מגלים מנהיגות ואחריות ומסייעים לנו להמשיך במאמץ ההתקפי".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מי כעמך ישראל!
      שימו לב איך אחד מהרצים מנשק את המזוזה!
      ועוד אחד מהם פותח את הדלת השנייה, כדי שיוכלו להיכנס גם משם, במקום לברוח מהר למעלה!
      ה' ישמור עליהם ויצילם מכל פגע רע. אמן.